2010-11-03

Har idag varit hos min nya hostfamily i ca 3 dagar och jag kan säga att min nya familj är supergullig. Dock är vädret är sämre, ingen karlifornien värme här inte. Jobbet går bra än så länge, mycket mer jobb här än i min förra värdfamilj. 10 timmar/dag utan raster, lite tufft ibland faktiskt. Men jag ska inte klaga, snart ska jag ju på semster.

Just nu så bor fortfarande den gammla au pairen här, Isabella, en jättesnäll tjej från Österrike så hon håller just nu på och lär mig allt och visar mig runt i stan. Det är faktiskt jätteskönt att hon är här måste jag säga, men hon åker hem på torsdag och jag kommer faktikst att sakna henne.

Hoppas allt är bra med er därhemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Adam Strömberg

Vi får ta och prata på msn nångon dag! Vill se hur du har det! Ha det bra på Hawaii! Puss Puss

2010-11-03 @ 08:47:13
Postat av: Carina

Skönt att höra att du har fått det bra Jessica. Lycka till och ha en trevlig resa til Hawaii. Låter ju helt fantastiskt med tanke på regn och blåst här hemma i Svedala. Kram

2010-11-04 @ 07:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0