2010-11-07

Har hittills haft två jättebra dagar här på Hawaii, igår var vi på stranden mestadels av dagen och modig som jag är så vågade jag simma med sköldpaddorna och det var meterlånga sköldåaddor, det ni. Sedan blev det hottub och barbeque senare på kvällen.

Idag var jag var vi på en dolphinpark och såg på delfinshower och massa andra havsdjur. Kidsen tyckte det var jättespännande och jag med för den delen. Efter parken var vi på en jättefin sandstrand, nästan lika bra som Greklands sandstränder faktiskt. Ikväll var vi på resataurang och åt, smarrigt. Maten här är ganska god, dock inte så nyttig, men jag är ju på semester och då tänker jag att jag kan passa på att äta vad jag vill.

Imorgon väntar snorkling och bättre väder föroppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Adam Strömberg

Glöm ej att byta bild på din startsida, just nu står det Au pair San Rafel blogg, och en bild på en bro i San Fransisco! Ta någon av de fina bilderna du la ut på Facebook! Skulle vara kul!

2010-11-07 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0