2010-11-19

Dagen har varit bra. Jag skjusade kidsen till skolan, kom hem, gjorde hushållsysslor, men hann även med en sväng till Golds Gym för att skriva in mig där, så nu är det hårdträning som gäller framöver. Och när man tränar så kan jag faktikst unna mig någon jordnöttssmör smörgås ibland ;) 12:45 hämtade jag barnen från pre school och åkte sedan iväg till parken för att leka, väldigt kul faktisk. Svinnigt kallt dock, trots att jag hade vinterjacka, mössa, vantar och halsduk frös jag nästan ihälj, ingen Hawaii värme här inte, men jag ska absolut inte klaga, jag har fått min värme. Men lite mysigt är det iaf med höst.

Klockan är nu 9 på kvällen och jag har äntligen slutat jobba, blev en lång dag idag ca 13 h. Så kan det bli ibland. Men imorgon jobbar jag bara till 4 så det ska bli skönt och sen är det ju faktisk helg. Skönt med lite ledighet, tänkte testa på gymmet och även hinna shoppa lite, var ett tag sedan jag shoppade sist.




Kommentarer
Postat av: Titte

Tror att du är lite inspererad av din träningsflitiga familj:)

2010-11-19 @ 06:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0