Back to reality

jaha...det var det. Slut på resan, slut på Hawaii, dags att återigen packa en väska och flyga sin väg. Jag vill verkligen inte åka tillbaka, jag bara älskar Hawaii. Sitta i hottubben med en margarita i handen och titta ut över the pacific ocean, stå på strandkanten och titta ut och se att hav och himmel går ihop, simma i kristallklart vatten med färgglada fiskar och meterlånga sköldpaddor, bodysurfa, spana in snygga badvakter och surfare, sitta ute och äta tills midnatt för att det fortfarande är 25 grader ute, se på solnedgången och äta glass varje dag. Det var min resa det, jag har haft det ganska bra dessa 11 dagar med andra ord. Men allting har tyvärr ett slut, imorgon ringer alarmet kl 05;00 för att flyga tillbaka till verkligheten och kylan.

Jag vill bara säga att jag är oerhört tacksam för denna resan, vill säga tusen tack till min underbara värdfamilj som har betalat allt och då menar jag verkligen allt, flyg, mat, boende, glass, jag tror jag gjorde va med ca 50 dollar på hela resan. Egentligen är det helt sjukt, jag kom till Seattle och träffade familjen för första gången lördagen den 30 oktober, 4 november sätter jag mig på ett plan tillsammans med dem och flyger till Hawaii, följer med en främmande familj på semster. Livet är sjukt egentligen, men väldigt bra.

Hoppas ni alla har det bra där hemma, vill ge min söta mamma en stor kram för idag har jag saknat dig extra mycket, vet inte varför, men det kan bli så ibland bara.

Kommentarer
Postat av: Mats Persson

Hej Jessica

Ett stort GRATTIS på födelsedagen (om än lite försenat). Vi följer dina eskapader på bloggen och det är inte utan att man kan bli avundsjuk på allt som du får uppleva.

Ha det fortsatt trevligt önskar Inga o Mats.

2010-11-15 @ 12:09:45
Postat av: Titte

Du har många kloka tankar Jessica. Visst är livet härligt om vi tar chansen och tar tillvara på tillfällena. Nu väntar nya erfarenheter i Seattle och jag är övertygad om att du tar tillvara på nya möjligheter där. Stor kram från någon som saknar dig mycket!

2010-11-15 @ 16:33:47
Postat av: Sara

Hej Jessica :)

Jag kollade nyss på dina bilder från Hawaii och det såg ju helt UNDERBART ut:) Lycka till nu i Seatlle!

Tänker på dig mycket! <3

Kramar från Sara

2010-11-18 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0