Big girls don't cry?

Tillbaka i Seattle...blev välkommande av regn och blåst, sådär lagom kul. Nemen gud vad jag klagar, jag har haft 11 underbara dagar på Hawaii och det är jag oerhört tacksam för.

Imorgon blir det min första riktigta jobbdag, lite nervös faktiskt för hur det ska gå. Gick igenom schemat, reglerna och mina arbetsuppgifter med min hostmom ikväll och det känns sådär faktiskt. Väldigt mycket jobb som egentligen inte är "mitt" jobb. Exempelvis städa garaget, köket, tvätta och vika föräldrarnas tvätt. Men det blir säkert bra, hoppas jag iaf. Just nu känns allt jättejobbigt bara, har ingen energi eller lust till något känns det som, men jag kämpar på och så får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Aadm

Det blir säkert bra Jessica!

2010-11-16 @ 07:47:33
Postat av: Em

2010-11-17 @ 07:18:48
Postat av: Em

Oj, jag lyckades visst posta ett tom kommentar förut, känns väldigt socialt!



Det kommer säkert bli bra Jessy! Saknar dig här hemma! <3

2010-11-17 @ 07:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0