Birthday girl!

19 år, inte illa det, sista året som tonåring också. Denna födelsedag har varit den absolut längsta födelsedagen någonsin, Den började igår eftermiddag min tid (ca 07:00 svensk tid) då jag blev grattad av familjen min och slutar nu, ca 11:00 svensk tid. Eftersom jag älskar att fylla år så var det bara ett storrt + att det blev en lång födelsedag.

Sol, blå himmel, 30 grader, vita sandstränder och turkost vatten, är det verkligen den 9:onde november? att fira sin födelsedag på Hawaii är inte så dumt faktiskt ;)

Dagen har varit super. Blev väckt av 4 vilda små barn som hoppade i min säng och säng och sjöng happy birthday. Säger det igen, men min värdfamilj är verkligen hur bra som helst, jag fick bestämma vad vi skulle göra idag och bestämma vilken restaurang vi skulle äta på. Jag bestämde att vi skulle åka till den stranden vi var på lördags (kommer ej ihåg namnet) där lekte vi i vattnet, byggde sandslott och surfade, väldigt kul pch mysigt. Efter en heldag på stranden åkte vi till en mexikansk restaurang (mitt val), där mötte vi upp resten av gänget och hade en jättegod middag. Och eftersom att jag fyllde år så fick jag en minitårta med ljus av personalen och alla sjöng för mig. Kristina sa: Jessica, make a wish, och det gjorde jag, jag blåste ut ljuset och önskade mig något, men det tänker jag inte säga högt för då går inte önskan i uppfyllelse. Efter maten fick jag min present som var en båtutflykt, vilket uppskattades väldigt mycket. Så ett stort tack min underbara värdfamilj!




Kommentarer
Postat av: Adam Strömberg

Hur var det att fylla år utomlands?<3

2010-11-10 @ 16:24:02
Postat av: Annelie

Ett stort Grattis o det lät som en underbar födelsedag

2010-11-10 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0