drar väl till Hawaii då...

Imorgon drar jag och resten av min hostfamily till Hawaii för att spendera 10 underbara dagar där. Kommer nog bli ganska så bra tror jag eller rättare sagt väldigt bra. Får ju även spendera min födelsedag därborta. Så för 10 dagar säger jag hejdå till blåst, regn och kallt väder och hej till vita sandstränder, strålande sol och 30 graders värme, tror nog allt att ni därhemma är lite avundsjuka på mig just nu...det skulle jag iaf vara, hehe. Men ni har det säker bra där hemma.

peace out!




Kommentarer
Postat av: Amanda

vad skönt med sol och 30 grader skulle gärna vilja följa med :)

2010-11-04 @ 08:34:56
Postat av: E.Ågren

Haha, tror alla som läser detta är lite avundsjuka, men va fan, verkar ju som du kommit till en bra familj nu ju så de är du värd:)

2010-11-04 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0