"Jessica, you're the best and I love you"

....sagt av min lilla cutiepie. Det gjorde min dag kan jag tala om.

Dagen har varit bra med stort B. Tidig uppstigning för att göra iordning lunch och klä på barnen, Sedan tog vi med oss alla våra väskor som är i sisådär 3 ryggsäckar, 2 stora lekpåsar, frysväska och liggunderlag och begav oss till stranden. Det var nog en av de absolut vackrast sandstränder jag sett, vit sand och turkost vatten + såna här små livvaktshus och snygga badvakter med röda badbyxor och snygga kroppar och det gjorde ju inte stranden sämre precis. En anna sak som var bra med stranden var att det var jättebra snorkling där, massa, massa olika typer av fiskar som är hur fascinerade som helst att titta på. Så för er som gillar att snorkla kan jag absolut rekomendera den stranden (kommer ej ihåg namnet dock). Och mednas jag låg där i vattnet och snorklade och lekte med barnen så passade jag på att bränna mig, så nu är min rygg röd som en kräfta och det gör svinont, men men så är livet och vad gör det, det kommer bli brunt sen.

Jag måste bara säga att det är helt underbart att vara här, så skönt att få ett litet avbrott från vardagen. Men jag jobbar faktiskt när jag här också, idag gav min underbart snälla och söta värdmamma mig 200 dollar i lön. Få en resa till Hawaii betald med flyg, mat och boende + lön på det, hur bra är inte det på en skala? Pretty good if you ask me :)

Efter stranden begav vi oss till Wallmart för lite shopping, ett par välbehövliga flipp flopp inhandlades av mig + lite presenter till några av er där hemma. Sedan hem till huset för middag och boklänsning för kidsen. Idag har mina små värdbarn varit hur underbara och bra som helst, inte alls mycket gnäll och skrik som de varit det föregående dagarna. Idag var dem glada och väldigt kärleksfulla mot mig, vilket uppskattas väldigt mycket. Fick nog ett hundratals pussar och kramar av mina monkeys idag. 

Nu är klockan ca 9 på kvällen här, barnen sover på varsin sidan om mig och jag är snart klar med detta blogginlägg, så nu väntar kungarna av tylösand och glass.

Take care!




 





 

Kommentarer
Postat av: amanda

hej vad fina bilder det va var dt stranden ni va på??:)har du köppt något till mig när de vae och choppa:)

2010-11-08 @ 15:29:06
Postat av: Titte

Låter härligt Jessica, njut av tillvaron! Jag förstår barnen, du är bäst!

2010-11-08 @ 17:52:41
Postat av: Titte

Låter härligt Jessica, njut av tillvaron! Håller med barnen, du är bäst!

2010-11-08 @ 18:01:22
Postat av: Adam

Låter bra!

2010-11-08 @ 18:02:51
Postat av: Ylva

Hej Jessica! Hoppas du har det bra, låter verkligen så. Här är det snöstorm, så njut!

Tänkte passa på att önska dig GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN här på bloggen. Ska också hälsa från mormor Lisbeth och din moster Birgitte & Lars. Ha det superbra, kram Ylva

2010-11-09 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0