Kansas City

Måndag avklarad. För övrigt ligger snön vit på marken här nu och det är så mysigt. Jag älskar verkligen snön, så idag var jag och kidsen ute och lekte mestadels av dagen, åkte pulka, gjorde snögubbe och snöänglar. Barnet inom mig kom fram idag kan jag säga.

Imorgon drar jag och hela familjen Hyde till Kansas City för att fiar thanksgiving. Kommer faktiskt bli grymt kul, väskan är återigen packad och planet lyfter från Seattle 12:13 imorgon. Vi ska bo hos Davids mamma, så jag kommer frå träffa hela hans släkt. Jag ser verkligen jättemycket fram emot att fira thanksgiving, det är så typiskt amerikansk, inget vi kan fira hemma i Sverige precis.

Jag vill ocksa säga grattis till min underbara vän Jeanette Nicklasson som har fått två nya lillebröder. Så söta är dem (sett bild på fb). Vill också tilläga att jag saknar dig jättemycket just nu, har inte hört din röst eller sett dig på dryga två månader. Men jag tänker på dig varje ska du veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0