Margaritas and campfire

Ännu en underbar dag här. Kan nog inte beskriva hur mycket jag gillar att vara här, det är så himmla underbart, vädret, omgivningen, människorna, allt helt enkelt. Idag drog vi tjejer till market, massvis med stånd med T-shirts, smycken, prydnadssaker mm. Väldigt turisigt må jag säga. Men jag är ju trots allt turist här så det var ett perfekt tillfälla att shoppa loss och det gjorde jag minsann. Jag spenderade nog närmar 100 dollar idag. Jag och Aimee (en tidigare au pair) gick runt i ca 2,5 timmar och bara imponerades av hur stort det var. Aimee är från Austarlien och detta är också hennes första gång som hon är på Hawaii så vi hade en bra dag ihop med andra ord.

Kvällen tillbringades i vårat strandhus. God mat, margaritas, grillade marshmallows, campfire och trevlig sällskap, kvällen kunde inte blivit bättre. Livet är allt bra ibland!

Imorgon väntar ett besök på en ny strand och vem vet jag kanske stöter på någon snygg badvakt där. Ny dag nya möjligheter.

Kommentarer
Postat av: Titte

Låter härligt Jessica, passa på att njut!

2010-11-11 @ 16:25:01
Postat av: Emma Friberg

Låter sjukt härligt Jessy! Saknar dig här hemma! (Om du saknar mig väldigt mycket kan du kika in på min blogg, har gjort en ny igen HAHAA!)

2010-11-11 @ 22:21:25
URL: http://emmafriberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0