Släktkalas

Lördag och jag är ledig, eller inte. Jobbade lite imorses och sedan lite ikväll. Men han med en sväng till gymmet iaf, helt klart mitt nya favoritställe. Ikväll har det varit släktkalas, tror det var min värdmammas bror och hans familj och sedan mormor och morfar, ganska trevligt faktiskt. Kalkon och potatismos stod på menyn, vilket var väldigt gott, dock var inte potatismoset lika gott som pappas.

När jag skulle lägga Kristina så frågade jag henne var vi var för något, om vi var vänner? Hon la sin hand på min axel och sa "Jessica, we are women" hihi, hon är så himmla söt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, smart tjej den där ;)

2010-11-21 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0