We're not in Kansas anymore

Hemkommen ifrån andra resan. Just nu känns det faktiskt ganska skönt att vara tillbaka i Seattle. På en månda har jag tillbringat 1 vecka i Seattle, så jag har inte riktigt hunnit "bygga upp" mitt liv här än. Nu ska vi vara hemma i en månad och sen efter jul bär det av på ännu en resa.

Kansas var bra, kul att träffa min HD (hostdad) släkt, hans mamma är verkligen jättegullig, tycker om henne jättemycket,
så det var kul att jag fick träffa henne. Firat Thanksgiving har jag ju också gjort, det ni, lite avundsjuka va?

Vi landade i Seattle vid 13:00 ungefär, flygresan gick bra, hade en mycket pratglad och trevlig kille som jag satt bredvid på planet, fick höra allt om hans så kallade musikkarriär, hans familj och hur hans Thanksgivig var. Bra tidsfördriv. Något som är en bra egenskap hos amerikanarna är att dem är väldigt trevliga och utåtriktiade, sånt gillar jag. Gjorde ett snabbt stopp på Mc Donalds påvägen hem, sedan följde jag med min HD för att byta däck och lösa in min checkar. Så nu har jag allt ett par 100 dollar på kontot, undra vad jag ska göra med dom pengarna? Inte köpa julklappar till Adam och Amanda iaf? ;)

Barnen har varit väldigt bra idag måste jag säga, dom var bra på flyget och dom var bra när vi kom hem, vi satt och målade och pysslade och hade riktigt kul tillsammans. När vi åt middag så sanKristina "Jessica you should eat more broccoli, it's healthy for your brain" Hon är allt söt hon.

Jag gillar mina värdbarn.

Bild från Hawaii

Kommentarer
Postat av: Titte

Hoppas att du nu kommer in i vardagsrutinerna, så får du se framemot nästa resa:)Kristina verkar vara en klok person...

Tusen kramar!

2010-11-30 @ 06:08:02
Postat av: Adam Strömberg

Passa på och köp något åt dig själv också! Men det är inte fel om du köpet till dina syskon!:)

2010-11-30 @ 06:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0