Home

Ätnligen hemma, lååååååålng bilresa idag. Barnen var jätteduktiga hela tiden faktiskt, kan iof bero på att vi såg på Dora hela resan (5 timmar).

Semestern har varit jättebra. Vi bodde på ett superfint hotell som låg precis vid skidbacken och vattenparken. Metsadels av tiden tillbringades i vattneparken för det var det barnen ville göra. Men i fredags åkte vi alla skidor, hur kul som helst. Dett var min fjärde resa med familjen, de är verkligen så snälla som tar med mig på alla deras resor, det uppskattas verkligen ifrån min sida. Nu är sista resan gjord och nästa vecka bär det av hem till Sverige. Lite att fixa först bara....men jag ska nog hinna med allt.

Klockan är nu lite över 9 och jag är dötrött, dags att ta igen lite förlorad sömn tror jag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kul att resan var lyckad. Nu är det inet många dagar kvar. Mycket kvar att shoppa?? (Massa presenter kanske?) Njut av dina sista dagar. Vi ses, om inte förr så i maj. Kram Ylva

2011-04-04 @ 10:02:32
Postat av: Eeeemsiiii

Längtar efter dig!

2011-04-04 @ 22:36:24
URL: http://cheerfulstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0