Last night in the US

Så var sista natten kommen, känns bra. Sorligt med alla hejdå man sagt bara. Men jag kommer få träffa min underbara vänner snart igen. Kommer bli sjukt jobbigt att säga hejdå till familjen imorgon, speciellt mina två underbara värdbarn Kristina och Tyler. Jag tycker om dem så mycket och jag kommer sakna dem så. Tackar än en gång för att skype finns.
Väskorna är snart packade, har dock ett antal kilo övervikt i den ena och måste då betala 120 usd, det suger. Men jag måste ju få med mig allt hem så några andra alternativ finns inte. 

Imorgon bär det äntligen av, hem, hem till Sverig och Skövde. DET KÄNNS SÅ BRAAAA! 

Kommentarer
Postat av: Titte

Ha en bra resa hem Jessica! Vi längtar såå :)

Tusen kramar!

2011-04-07 @ 08:35:12
Postat av: Carina

Håller med Titte - ha nu en riktigt bra hemresa! Kommer att bli konstigt att inte följa din blogg längre - har varit super, du är duktig på att skriva ska du veta. Tack. Vi ses. Kramar

2011-04-07 @ 12:41:09
Postat av: Ylva

Hoppas du är nöjd med alltihopa, och hoppas att resan hem går bra. Håller tummarna för att du möts av en svensk vår! (Men var inte allt för säker, vi har allt lite snö kvar här och där)

Kram kram

2011-04-07 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0