Alla hjärtans dag

Måndag igen....piss.

Helgen har varit bra, fredagskvällen spenderades med Lizette, Denise och Jenny på Cheescake Factory, tusan vad god mat dom har. Hade sedan sleepover med Denise hemma hos mig. Lördagen in till Seattle Downtown för shopping och mycket shopping blev det allt, gjorde av med hela min lön. Sedan hem till Denise för sushi och film, vi såg på i rymden finns inga känslor, himla mysig film. Igår hade jag och Steffi vartit i usa i hela 5 månader, så det firades med att hon äntligen skrev in sig på ett gym och efter det mat och glass. Tänk hela 5 månader, tiden här i staterna har varit hima bra hittills och mer bra tid kommer det bli. Måste dock erkänna att jag saknar lilla landet lagom emellanåt.

Idag är mina små värdbarn sjuka, vilket då betyder att dem inte ska gå till skolan och att jag måste stanna inomhus med dem hela dagen, segt som tusan och vi får inte ens se på tv...

För övrigt så är det ju alla hjärtans dag idag, får se vad som händer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Titte

Fem månader är en lång tid om man är hemifrån. Mycket har du hunnit med, många nya upplevelser, nya vänner och intryck. Gissar att du har bättrat på engelskan en hel del också :).

Många kramar på Alla Hjärtans Dag!

2011-02-14 @ 19:23:25
Postat av: Lizette

Kul att mitt ena värdbarn också är sjukt.. så måste också sitta inne på alla <3 dag ! :P

2011-02-14 @ 20:47:42
URL: http://lizettelaurell.blogg.se/
Postat av: Denise

Jasså, den filmen kollade du på vad kul! Själv kollade jag på "I rymden finns inga känslor" ;)

2011-02-15 @ 01:02:05
Postat av: Amanda

Adam har fått i rymden finns inga känslor i alla hjrtans dag present och jag har fått en ö i havet du vet dom böckerna du har läst(jag läser dom nu)<33

2011-02-16 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0