Finbesök

Vilken fredag, började jobba vid 7:30, slutade vid 11. Så idag har jag nästan haft hela dagen ledig, vilket då innebär att jag har haft jättemycket tid att fixa lite saker. Jag började på gymmet, sedan åkte jag vidare till banken och efter det till QFC för att fixa lite ätbart till ikväll. Ska jobba kväll ikväll då mina värdpäron ska på någon musikal, men det gör inte mig något för Denise och Lizette kommer hit för film och myskväll, blir nog även lite hottub. Denise och Lizette bor i Lidköping, så tre skaraborgsbrudar hemma hos mig i Seattle.

Dags att kila, börjar jobba om 10 min, hoppas alla ni därhemma har haft en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Jessica - länge sedan jag skrev någon kommentar, men du ska veta att jag följer ditt äventyr. Känns som du har det riktigt bra därborta nu. Kul med lite skaraborgska vänner..... Ha nu en bra helg och många kramar från oss på Walter Sundströms väg.

2011-02-05 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0