Min prins!

Åhh jag har haft en bra dag. Idag började jobbad vid 6 eftersom så att min hostdad kunde gå till grymmet imorses, men för en gångs skull tyckte jag att det var riktigt skönt att gå upp tidigt. Gick ner till köket och det var helt tyst, skön kännsla, satte på lite tyst musik och började med frukosten till barnen. Klockan 7 vaknar Kristina och Tyler och båda är på bra humör, inga protester när det gäller att ta på sig eller äta frukost. Eftersom jag började tidigar var jag också klar med köksarbetet tidigare, vilket då gav mig tid att sitta och tittat på TV tillsammans med dem i 15 min. Sätter mig i mitten och båda lägger huvudet på mina axlar, så mysigt! Imorses var det svinkallt, var tom frost på bilrutan, så idag fick jag skrapa bilrutan, barnen hjälpte mig och det tyckte det var jättekul.

Hade rast mellan 10:30 - 12:30 så då blev det skype med la familia och en härlig frukost som innehöll ägg, pannkakor, vindruvor och jordgubbar. Yummie på det! Hämtade dem sedan och efter det var det fotbollsträning. Sedan skulle vi iväg till Costco för att fixa passfoton och dem var verkligen så söta. De fick stå på en pall mot en vit väg och le, att få fram ett léende var dock lite svårt till en början, men när jag sedan började göra fula grimaser så fick jag dem allt att lé.

Efter passfotot åkte vi hem och precis när vi kom innanför dörren kissar Kristina på sig. Hon tittar på mig och säger "Jessica, I didn't mean to" Jag säger att det gör ingenting och att de är sånt som händer ibland. Dock var det inte så jättekul att ta reda på kläderna efteråt. 

Precis innan jag slutar jobba så frågar Tyler mig om jag tycker om min familj. Jag svarar att jag älskar dem och då säger han "But Jessica we're your family now and I love you" Blev nästan lite tårögd där, han är så söt min lilla prins. 

 

Kommentarer
Postat av: Titte

Tror att barnen gillar dig :)

Massor med kramar!

2011-02-11 @ 14:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0