Monday

måndagar är ingen bra dag, helgen är verkligen sååååå långt borta. Vanlig jobbdag, barnen hade skola, jag tog en promenad och städade mitt rum, hämtade dem och åkte till parken för att leka, sedan Great Play och efter det hem. Gymmet blev det efter jobbet idag, var faktist ett bra tag sedan jag var där sist.

Ibland kan jag verkligen bli så himla sur på värdmamma, som idag till exempel, jag sa att dom inte fick äta chips som snack, självklart springer då både tyler och kristina till mamma och frågar henne om de får och hon säger självklart ja. Jag sa till henne att jag hade sagt nej och att det bli dubbla budskap om hon säger ja. Och det är inte första gången det blir så här, inte så konstigt att inte barnen lyssnar på mig...


Kommentarer
Postat av: Titte

Bra att du säger vad du tycker till henne! Barn behöver tydliga gränser och budskap, så du tänker helt rätt.

Kramar!

2011-02-02 @ 06:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0