The weekend

Min helg har varit braaa, slutade vid 5:30 på fredagskvällen, tog mitt pick och pack och begav mig till lilla Wodenville och Denise. Där fanns även Lizette, vi gick på bio, no strings attached, grymt bra film och snyggingen Ashton Kutcher spelade huvudrollen. Åkte sedan hem till Denise för att fixa lite kvällsmat, ägg och svamp blen det.

Lördag, shopping på Target, hittade en del som jag ville köpa men tänkte lite vuxet att jag måste spara mina pengar ist. Så ingenting blev det för mig. Däremot shoppade både Lizette och Denise loss, Denise fyndade till och med, men ett par jeans för 6 dollar. Inte alltid man hittar så billiga jeans. Jag var även tvungen att lämna in min värdpappas jobbil på verkstaden, lite surt att att jag är tvungen att göra det på min lediga dag tycker jag. Sedan tog det typ två timmar så vi var fast i Wodenville hela dagen. Kvällen avslutades iaf bra med bio igen (I'm number four) och sleepover hos Denise.

Söndag, uppstigning ganska tidigt, skype och telefonsamtal hem till Sverige. Ringde min söta mormor och hon belv så glad, jag saknar henne såååå. Efter det in till Seattle för att plocka upp Steffi från tågstationen och sedan tillbaka för au pair möte. Bowling denna gång och vem briljerar?? Strike på första slaget..oj oj oj. Sedan gick det dock lite sämre, men grymt kul att spela iaf.

Nu sitter jag här, nyduschad och redo för sängen, men första lite gossip girl.


Kommentarer
Postat av: Titte

Låter som om du har haft en bra helg. Härligt att solen även kan visa sig i Seattle. Hoppas att du får en bra vecka trots mycket jobb.

Mormor blev vekligen jätteglad att du ringde.

Tusen kramar!

2011-02-21 @ 06:38:47
Postat av: Carina

Jag blir så glad varje gång jag läser din blogg och du har det bra. Ha det fortsatt bra - många kramar Carina

2011-02-21 @ 08:21:48
Postat av: Angelica

Bra att du tränar lite på bowling så att du kanske kan slå mig när du kommer hem ;) Kram!

2011-02-22 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0