Underbara värdbarn!

Mina små värdbarn har idag varit hur snälla, söta och underbara som helst. Eftersom att de inte har någon skola denna vecka så har vi mycket tid att hitta på massa kul. Så idag har varit inne i Seattle och besökt Childrens museum. Kul hade vi, vi lekte brandmän, byggare, restaurang, och uppträde på scenen. Har även denna dag fått ovanligt mycket pussar och kramar. Såååå sööööta. Jag tycker verkligen om dem.

Min värdmamma har varit i San Francisco på affärsresa måndag-tisdag så dessa dagar har varit lite slappa, inte så stela som när hon jobbar hemifrån, men imorgon är hon tillbaka och då det blir det den vanliga ordningen igen. Tycker faktiskt att det är ganska skönt att inte barnen har någon skola denna vecka för då får jag spendera mer tid och göra massa roliga saker med dem, det negativ är att jag inte har någon tid att skypa på dagarna. Så är livet, nästa vecka är allt som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0