sjukhus

Det är klarblå himmel, solen lyser och det är ca 50 F ute. Seattle skrällar. Jag har nu preceis gjort klart alla mina sysslor och snart väntar en skypedate med fröken Janson.

Igår hände en liten läskig sak faktiskt. Efter att jag slutat jobba vid 8 drog jag till gymmet och runt 9 tiden ringer min värdpappa och säger att det befinner sig på sjukhuset. Min värdmamma har då fått smärtor i hjärtat och han ber min komma dit så fort jag kan. Jag slänger på mig kläder och springer som galning ut till bilen. När jag kommer fram ser jag mina två söta och underbara värdbarn sitta i väntrummet tittandes på TV med pyjamsa på. Åhhh vad jag tycker om dem. Jag frågar min värdpappa hur det är med henne och han säger att hon fortfarande blir undersökt men att allt verkar bra. Jag kan andas ut. Han ber mig att ta hem Tyler och kristina, så jag packar in dem i bilen och vi beger oss hemåt. På vägen hem hör jag Kristin snyftandes i baksätet, jag frågar hur det är med henne och hon säger att hon saknar mamma. Jag försöker trösta henne och säger att mamma kommer komma hem snart. Att se henne gråta, får även mig att börja gråta.  

Runt 12 tiden ringer äntligen min värdpappa och säger att allting är bra och de är på väg hem. Sjukt jobbig kväll, men som tur var slutade allting bra

För övrigt fyller min suppergranne och underbara vän Emma Friberg år, så ett stort grattis till dig!


Kommentarer
Postat av: Titte

Hoppas att Ingrid känner sig bättre, du får hälsa henne.

Kramar!

2011-02-17 @ 21:59:07
Postat av: Emsii

Åååh, thanks sweetie! Blev så glad när du ringde igår :D

2011-02-21 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0