2 veckor

Äntligen är dagen slut, det har varit en jobbig dag. Började som vanligt jobba vi 7:30, kommer ner till köket och där sitter redan barnen och äter frukost, bra tänker jag, skönt att slippa göra iordning det. Men det braiga varade inte länge, efter frukosten börjar Tyler bli skrikig och ingenting duger åt honom, någon som vaknat på fel sida kanske? Även Kristina var på dåligt humör. Detta dåliga humör hållde i sig hela dagen lång, mycket bråk och tårar. Inga bra värdbarn idag inte, men alla dagar kan inte vara bra dagar.

Dock var gårdagen underbar. Vädret var underbart, strålande sol och över 60 F, våren är nu kommen till Seattle. Barnen var på bra humör och jag var på bra humör. På eftermiddagen mötte vi upp Steffi och hennes vbarn för en playdate i parken. Kvällen tillbringades inne i Down Town med Steffi, Denise, Lizette, Tina och Patrik. Det blev som vanligt star bucks fika och jag smällde i mig hela 3 peanut butter cookies, inte undra på att jag ser ut som jag gör heller när jag äter massa inyttigheter, men man lever bara en gång är mitt nya motto.

Imorgon jobbar jag bara till 12:30 så skönt att sluta så tidigt på fredagar, det behöver jag :)

Btw idag är det bara två veckor kvar tills jag åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0