2010-03-22

Tisdagar är helt klart den segaste jobbdagen i veckan, kan lite bero på att barnen inte har någon skola, men hela dagen känns så där jobbigt seg. Och idag var det inget undantag. På förmiddagen skypade vi lite med Paulina, den nya au pairen som ska komma, en jättetrevlig tjej, kommer nog bli hur bra som helst när hon kommer hit. Vid 12 vad dags för gymnastik och på eftermiddagen drog vi till Golds för lite simning. Direkt efter jobbet drog jag till gymmet och när jag kom hem så stog det en skål med pasta och kyckling på bordet. Jag frågar om det är okej att jag tar lite av maten. Min värdpappa säger, jag har gjort iordning maten speciellt för dig för jag vet att du tycker så mycket om kyckling. Hur gulligt är inte det...min värpappa är allt snäll han. Kommer sakna hans goda mat när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Titte

Lovar att du ska få mycket god mat när du kommer hem också :)

Massor av kramar!

2011-03-23 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0