2011-03-04

Just nu är jag allmänt trött, deppig och tycker att det mesta är pest och pina. Lite strul med värdfamiljen just nu. Sen har jag jobbat 48 h denna veckan (45 är max). Min värdpappa sa att han skulle möta upp mig i Bellevue idag kl 1, får ett sms där det står att han inte hinner så kommer kl 3 ist, inte alls förvånad. Klockan blir 3 och han har fortfarande inte dykt upp, ringer till honom och frågar vart han är, han säger att vi möts hemma istället klockan 6. Sååååååå braaaaaaaa. Mina värdföräldrar är experter på att vara försenade. Vad jag klagar egentligen, låter som om jag är värsta bitchen och inget duger. Men jag måste säga att det inte är så lätt i alla lägen att vara au pair och bo så långt hemmifrån. Hemlängtan börjar smyga sig på just nu också.

Ikväll blir det iaf bio, det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Amanda

du får kämpa det blir ju iallafall kul med bio längtar efter dig!<3

2011-03-05 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0