6 månader!

Ännu en helg som har passerat jättefort, tiden går fort när man har roligt.

Fredag kväll jobbade jag (mindre kul), men ändå skönt att vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull.

Lördag, ställde klockan på 06:00, tänkte faktiskt vara duktigt att gå till gymmet på morgonen, men när jag vaknade var jag alldeles för trött för att gå upp, så ställde istället om alarmet till 08:00. Efter en snabb frukost bar det av hem till Lizette, belv ett snabbt besök på akuten för hennes del, sedan iväg till flygplatsen för att hämta upp hennes pojkvän. Det tog ett litet tag innan vi hittade honom på flygplatsen, men efter sisådär 1 timme såg vi äntligen honom. Dom var så glada att se varandra igen. Efter det mötte vi upp Denise, jag och hon åker iväg till Queen Anne för att leta upp Meredith Greys hus, jag kollade upp en adress på nätet, men när vi väl kom dit var jag osäker på om det verkligen var rätt hus. Men vi tog kort på det iaf, hehe. Som en liten bonus hittade vi en jättefin utsiktsplats, jättefin vy över Seattle, plus i kanten var att det var soligt just då också. Efter att vi tagit en massa kort åkte vi vidare mot Space needle, jag tänkte att jag kan ju inte ha bott i Seattle i ett halv år och sen inte åkt upp Space needle, så det fick det bli. Även där uppe var det en jättefin utsikt. Så en del turistande blev det denna lördag. Kvällen spenderades först hemma hos Tina, sedan tog vi en buss ner till stan för att kolla på Basshunter som vi hade köpt biljetter till. Vi kom dit runt 10 tiden, så först var det en massa förmusik och runt 12 kommer han äntligen in på scenen. Han frågar om det är några svenska i publiken och sedan börjar han sjunga båten anna, lite småkonstig känsla att höra svensk musik i usa, men inte gjorde oss något utan vi dansade loss på dansgolvet och sjöng med, hehe. Kul hade vi iallafall.

Söndag, gymmet på förmiddagen, Au pair möte klockan 3, efter det in till Woddinville för bio med Denise, denna gång blev det red riding hood, grym film faktiskt. Nu är klockan 9 och jag känner att jag kommer slockan när som helst, imorgon jobb tyvärr.

För övrigt har jag varit här i staterna i 6 månader idag, aweeeeesome!
















Kommentarer
Postat av: Titte

Solen kan skina i Seattle också :)Härliga bilder, ser ut som om du har haft en bra helg!

Kramar!!!

2011-03-14 @ 07:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0