Bellevue square

Heeeej hopp! Imorgon är det fredag och jag älskar verkligen känslan av att veta att imorgon är det fredag och imorgon är det faktiskt inte vilken fredag som helst utan den är fredagen den 11 mars, vilket då betyder att min finaste underbarste bästaste vän Angelica Janson fyller 20! Yeeeeeeey, så stor flicka nu så. Synd bara att jag inte kan vara hemma och fira den med dig, men jag ska tänka på dig hela dagen imorgon det lovar jag. Som en liten parantes så fyller min värdmamma år imorgon också.

Idag har det varit en seg dag med barnen, hämtade dem fån skolan vid halv 1, kom hem och var hemma hela eftermiddagen, aningen segt faktiskt. Så skönt när klockan äntligen slog sex och jag fick sluta. Kvällen spenderades med Denise, vi drog in till Bellevue för shopping, hittade en jättefin bikini, nu är det bara att tappa de 10 kilo jag gått upp sen jag har kommit så är jag färdigt för badsäsongen. Efter shoppingen åkte vi till Topp (mataffär) där hittade jag MUNKAR!!! Och oj var dom var goda.




Kommentarer
Postat av: Titte

Ser gott ut Jessica :)

Ha en bra helg!

Kramar

2011-03-12 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0