Friday, I'm in love!

FREDAAAAAAG! jag älskar fredagar. Idag behövde jag inte ta barnen till simningen, vilket då¨betyder att jag fick några timmar ledigt mitt på dagen. Dessa timmar spenderades på gymmet, tror jag var där i ca 4 timmar. Lite väl länge nästan, vad gjorde jag egentligen? Det blev en hel del cykling och löpning, men om jag ska erkänna så blev det ganska mycket spaning på killar. Finns så sjukt snygga killar på mitt gym, kanske därför jag spenderar så mycket tid där? hehe.
Ikväll har vi haft family dinner och idag var det faktikst jag som stog för matlagningen. En stor fet pizza med massa ost och salami. Den uppskattades väldigt mycket av min värdfamilj och av mig :P

Imorgon väntar en lång och skön sovmorgon, sedan blir det shopping för att köpa de sista sakerna.

Tänk om tre veckor är jag hemma, sjukt!


Kommentarer
Postat av: Carina

Träffade din pappa gymet för en stund sedan och han var lite orolig för vad du var in love i, han blir nog nöjd när han får reda på att det "bara" är fredagar. Hoppas vi ses när du kommer hem, kanske får bli efter vi har hälsat på Sofia. Kramar!

2011-03-20 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0