Måndag

- Am I a girl or a woman?
- You're an au pair.

...sagt av mitt kloka lilla värdbarn Tyler.

Denna vecka är barnen tillbaka i skolan igen vilket är så skönt, så idag hade jag två timmar ledig på förmiddagen, tiden tillbringades som vanligt vid skype. Pratade länge med min söta mamma idag, vet inte vad jag ska göra utan henne.

Efter skolan åkte vi till parken, där lekte vi pirater, barnen var helt lyriska och jag måste erkänna att jag hade det kul också. Efter det Great Play, var som vanligt, lite kul och lite segt. Sedan hem och läsa och dagens jobbpass avslutades med ett bad. Så nu är min värdbarn rena och fina.

Just nu sitter jag och väntar på att min värdpappa ska komma hem så jag ta bilen och åka iväg till gymmet. Han är en sån person som ALLTID är sen. Han säger att han ska vara hemma en viss tid men kommer alltid ca 20 - 30 min försent och sånt stör jag mig på väääääldigt mycket. Men men, allt kan inte vara bra, imrogon ska jag iaf in till Down Town med Denise och Lizette, det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Titte

Han verkar himla söt och go, Tyler. Skulle du fråga mig så skulle svaret bli, you´re a women :)

Kramar!

2011-03-01 @ 19:39:46
Postat av: My Isoniemi

Hej! Har just nu bloppis på min blogg. Kanske hittar du någonting du gillar? :) Kram

2011-03-01 @ 20:02:34
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: Siolia

Åh vad spännande blogg :)

Hoppas du har en skön kväll <3

2011-03-01 @ 20:12:32
URL: http://siolia.se
Postat av: Maja

Haha, vilken söt kommentar du fick av ungen:) härligt resonerat! Fin blogg Btw.

2011-03-08 @ 00:35:56
URL: http://maja1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0