St Patricks Day

Idag hade jag sovmorgon, började inte jobba förren 12:30, lyxigt! Men jag hade lite att fixa idag, så jag ställde klockan på 9:00, gick upp, åt frukost och sedan ut. Strålande sol och över 50 F, underbart underbart! Innan jag skulle hämta barnen så stannade jag vid Target, där blev det lite shopping, efter det banken, sedan World Market, så nu har jag inhandlat Kinder Maxi och till sist posten. Bra förmiddag, men mycket som belv gjort. Halv 1 hämtade jag upp barnen, vi begav oss till biblioteket en sväng, sedan hem för snack och bad. Och nu har jag slutat, Yippi!!

Igårkväll for jag och Denise in till Down Town för att möta upp Lizette och Patrik, satte oss på Starbucks och bara pratade och tog det lugnt, mysig kväll. :)

I onsdags bokade jag min resa hem!!! 7 april lyfter planet från Seattle och landar sedan i Sverige den 8. Bara tre veckor kvar nu, om jag längtar som jag längtar!

Sedan är det ju St Patricks Day idag, har inte så jättestor koll på vad det är för något, men min värdmamma sa att man skulle ha på sig något grönt, så idag fick det då bli en grön jacka :P






Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt för dig Jessica att du har ett datum.Njut av sista tiden där borta nu så ses vi snart.

Kram

2011-03-18 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0