Sunday

Söndag betyder söndagsånget och inget undantag för denna söndagen. Dock har jag haft en väldigt bra söndag. Dagen börjades med sovmorgon som följdes av nygräddade pannkakor och färska jordgubbar. Sedan var det dags att dra in till Woodenville för att fixa lite saker, bla bytte jag ett par skor och jag har nu också fått mig en till resväska. Sedan kom Denise och vi åkte till frisören. Första gången man klipper sig i usa, var inte det lättaste att förklara på engelska vill jag säga. Jag hade med mig en bild som jag visade upp och hon börjar klippa, sedan efter typ halva klippningen säger hon att det nu kommer en annan frisör som ska slutföra klippning, hmmm lite mysko det där tänkte jag. Men hon som jag fick sen var jättetrevlig och jätteduktig och jag är nu jättenöjd med min nya frisyr. Densie hår blev också jättebra! Sedan blev det mat och glass. Seanre på kvällen föjde Steffi med mig hem och hin färgade då mitt hår. Så nu är jag blond och korthårig....okej inte blond, fortfarande brunett, men mitt hår är iaf kort. Efter att hon åkt hem kom Kirsten och Eric över (barnens kusiner) så det böev lite prat med dem innan läggdags.

Imorgon är det springbreak, barnen har ingen skola på hela veckan vilket är aningen segt, men jag ska inte klaga jag åker ju snart hem. Inte långt kvar nu!!!!

Kommentarer
Postat av: adam

ska du fortsätta skriva blogg när du kommer hem? Jag vill det för det är jätte kul att läsa den! :D

2011-03-28 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0