Converse frossa

Vilken helg, hade det varit helg hela tiden hade jag aldrig lämnat usa, men så är ju tyvärr inte fallet. Men min helg har iaf var suuuuuuper.

Lördag, gymmet på morgonen, efter hämtade jag upp Denise och denna gången drog vi norrut, stoppet var ett shopping outlet. Och där fanns det än butik med bara Converse skor, kändes som om jag kom till paradiset där för ett tag. Vi tillbringade säkert en timme där inne och det slutade med att jag fick med mig 5 par hem och Denise 2 par. Vi lunchade på subway (mitt absoluta favoritställe) och sedan begav vi oss till Alderwood mall, där hittade jag äntligen min jeansjacka (lycklig) och ett par till skor. Just på det mallet finns det ett ställe som man kan noppa ögonbrynen på sytråd, låter helskumt men vi testade iaf på det och resultatet blev jättebra. Ont som f*n gjorde dock. Men vill man vara fin får man lida pin. Efter en heldags shopping blev det återigen mat, denna gången på Taco bell, och kvällen avslutades med en bio, Just go with it. Grymt rolig film, tror jag skratade konstan. Sedan hem till mig för skype och sleepover.

Söndag, vaknade upp i ett tomt och tyst hus, inga skrikande barn för en gångs skull, hehe. Lugn och skön förmiddag hemma hos mig. Eftermiddagen tillbringades med Steffi i Woodinville, target och McDonalds. Var ett bra tag sedan jag träffade den lilla fröken så vi hade en del att ta igen. Vid 5 tiden hade hon au pair möte så då drog jag till gymmet.

Detta var min näst sista helg i Seattle, snart är jag hemma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0